субота, 30 квітня 2016 р.

Вас заблокували злі й несправедливі адміністратори Facebook? Не велика біда, якщо є друзі!

 

Переконаний, що я не один, якого блокують адміністратори Facebook за чиїмись "доносами". Особливо це стосується українського сегменту, який упорядковують російські  адміністратори і модератори.

Так і цього разу. Минуло більше тижня після моєї публікації про полк "Азов" і Молитву його бійців. Насправді це "Молитва українського націоналіста". Слова основного тексту були написані на стіні радянської в'язниці кров'ю крайового провідника ОУН Осипа Мащака після ув'язнення у результаті Львівського процесу 1936 року.

Більше того. Текст "Молитви українського націоналіста" є у вільному доступі в інтернеті і, зокрема, у Вікіпедії: https://uk.wikipedia.org/wiki/Молитва_українського_націоналіста. Тому мене здивували претензії адміністраторів ФБ. Думаю, що причиною мого блокування стала низка критичних заміток щодо Петра Порошенка ї його незрозумілої та безглуздої політики. 

У моєму випадку, коли у мене в ФБ зібралось 5 000  друзів-однодумців і 6 404 фоловерів - це пристойна аудиторія - позбавлення зв'язку з ними є досить чутливим. Тим більше, що в українському сигменті Facebook (та й загалом в українських ЗМІ) не так багато фахівців у сфері міжнародних відносин і, зокрема, таких, які безпосередньо черпають інформацію з інституцій ЄС і НАТО.

Тому мінімізувати власну ізоляцію в соцмережах можливо лише за допомогою друзів у ФБ. Скажімо, я пишу пост, але не можу розмістити його на своїй сторінці у Facebook. Який вихід? Вихід такий - я посилаю пост, або посилання на пост з коротеньким резюме про контент на вашу поштову скриньку e-mail. Ви його копіюєте і ставите його мені на сторінку.

Це звичайно не є цілковите розв'язання проблеми - пост не йтиме в загальну стрічку ФБ, однак він буде доступний для усіх друзів і фоловерів, якщо вони просто забажають відвідати мою сторінку.

Буду щиро вдячний тим, хто погодиться мені стати в пригоді і напише мені свої е-mail аби допомогти  мені запобігти повної інформаційної ізоляції. Зараз мені допомагає в ролі посередника https://www.facebook.com/natasha.dobrovolska.58 

Завчасно дякую,
Ростислав Демчук 

Немає коментарів:

Дописати коментар